سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی را که برای برادرانشروی در هم می کشد، دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 95 آبان 23 , ساعت 10:8 صبح

آشنایی با خدمات برش لیزری فلزات

کاربرد های برش لیزری آلومینیوم و آشنایی با دستگاه های برش لیزری آلومنیوم

بیشتر شرکت ها در مورد برش ورقه های آلومینیوم با مشکلات مختلفی مواجه می شوند زیرا برش آن تقریبا کاری سخت و دشوار است. دلایل متعدد و مختلفی برای این موضوع وجود خواهند داشت. برخی از این دلایل عبارتند از:

گاز کمکی:

 بیشتر شرکت هایی که خدمات برش را ارائه می دهند تنها از گاز اکسیژن استفاده می نمایند. این موضوع بدین معناست که آنها نخواهند توانست آلومینیوم را با دقت لازم برش دهند زیرا گاز نیتروژن باید مورد استفاده قرار بگیرد تا برش مورد قبولی به دست آید. برش با گاز نیتروژن  بسیار پرهزینه می باشد. ما از سیستم تولید کننده گاز نیتروژن استفاده می نماییم که باعث ایجاد برش دقیق تری در ورقه های آلومینیومی می گردد.

برآمدگی:

همان طور که می دانید آلومینیوم نسبت به فولاد ضد زنگ و سایر فلزات هم رده خودش نرم تر می باشد و این بدان معناست که آسیب پذیری بیشتری دارد و به هنگام برش دردسرساز می شود. با اینحال، افرادی که در زمینه برش لیزری تجربه کافی را دارند  از تنظیمات پیشرفته تری  برای کنترل سرعت، فشار گاز و تمرکز لیزر استفاده می کنند تا برش قابل قبولی ایجاد شود.

مواد انعکاسی:

برخی از شرکت های برش لیزری در مورد برش ورقه های آلومینیوم مردد هستند زیرا این فلز امکان دارد به دستگاه آسیب هایی را وارد نماید. به همین خاطر است که برش ورقه های آلومینیومی ممکن است باعث بازگشت انعکاس از فلز به سمت دستگاه لیزر  شود و به آن آسیب وارد نماید. خوشبختانه دستگاه های برش لیزری  نوینی که در حال تولید هستند سنسورهای پیشرفته ای دارند که به هنگام انعکاس،دستگاه لیزر را خاموش می کند. این موضوع به اپراتور این امکان را می دهد که بتواند تنظیمات مورد نیاز خود را به راحتی قبل از انجام عملیات اعمال کنند.

انواع دستگاه های لیزر

فروش دستگاه لیزر برش

قیمت دستگاه لیزر


شنبه 95 آبان 22 , ساعت 4:34 عصر

کاربرد های دستگاه برش لیزری

5 دلیلی که نشان می دهد استفاده از برش لیزری برای بخش خرده فروشی خوب است

  1. انعطاف پذیری فرایند تولید

برش لیزری تقریبا انعطاف پذیرترین فرایند تولید در دنیای مدرن امروزه است. اگر قطعه ای برای برش داشتید می توانید به راحتی و بسیار سریع آن را با دستگاه های برش لیزری موجود پردازش کنید.

(خدمات برش لیزر)

  1. تنوع موادی که میتوان در فرایند برش لیزر از آن ها استفاده کرد بسیار زیاد است و می توان در موارد مختلفی از آن استفاده کرد

مواد زیر را می توان در بخش خرده فروشی پیدا کرد. این مواد را می توان با دستگاه های برش لیزری پردازش کرد:

  • فولاد
  • فولاد ضدزنگ
  • آلومینیوم
  • مس
  • برنج
  • فولاد پوشش داده شده

موادی که در فرایند برش لیزر مورد استفاده قرار می گیرند به دو دسته اصلی تبدیل میشوند که این دو دسته کلی به صورت زیر می باشند .

برش لیزری فلزات
برش لیزری غیر فلزات
  1. تحویل سریع محصول تولید شده نهایی با فرایند لیزر برش

بیشتر قراردادهای کاری در حوزه خرده فروشی به شکلی می باشد که شخص در آن ملزم می شود محصول را  با حداکثر سرعت تولید کند. از آنجایی که دستگاه برش لیزری تنظیمات زیاد پیچیده ای نخواهد داشت و به ابزارهای متعددی نیاز نیست می توان محصول را در همان روز یا هفته تحویل داد.

      4?پرس برک همراه  خدمات برش لیزر

بیشتر شرکت های ارائه دهنده خدمات برش لیزری، خدمات پرس برک را نیز ارائه می کنند. این موضوع بدین معناست که می توان بخش های برش خورده را بعدا تا کرد. تا کردن با پرس برک در یک فرایند سریع شکل می گیرد. راه حل هایی همچون برش با لیزر و تا کردن برای شرکت هایی که در حال تولید قطعات نمایشی یا قفسه می باشند بسیار کاربردی و لازم می باشد.

از دیگر خدمات قابل ارائه با انواع دستگاه های لیزر شامل موارد زیر است که میتوانید به عنوان مثال با آن ها آشنا شوید

پرداختکاری فلزات
خدمات حکاکی لیزر
حکاکی لیزر فلزات
حکاکی لیزر غیر فلزات
  1. زیبایی محصول نهایی تولید شده

برش لیزری برای تولید نمایشگرهای جذاب و زیبایی که حروف یا حکاکی دارند بسیار  عالی است. علاوه بر این، مواد را می توان با پوشش پلاستیک برش داد. زمانی که کار مونتاژ تمام شد می توان این پوشش را برداشت. این موضوع از فولاد و استیل در برابر اسیب  حفاظت و نکه داری نماید.

 

“ دلایل استفاده از برش لیزری”

سه شنبه 95 آبان 18 , ساعت 5:36 عصر

 

خدمات برش لیزر در حجم بالا

 افزایش و بهبود فناوری های موجود بدین معنی است که خدمات برش لیزری در حجم بالا  به یک گزینه مقرون به صرفه تبدیل شده است و نسبت به سایر ابزارها و روش های سنتی می تواند مزایای بیشتری در اختیار افراد قرار دهد. این امر میتواند در برش لیزری فلزات و نیز برش لیزری غیر فلزات مورد استفاده قرار گیرد..

مزایای برش لیزری در حجم بالا

مزیت و ویزگی اساسی  خدمات برش لیزری در حجم بالا این است که به سرعت می توان نیاز مشتری را برطرف کرد. زیرا شرکت ها تمایل دارند حجم وسیعی از کارها را در کمترین زمان ممکن  و با کمترین هزینه به انجام برسانند. به طور کلی، برش لیزری را می توان با حداقل تنظیمات انجام داد. یعنی اینکه  که فرآیند برش به سادگی و در کمترین زمان انجام گیرد.

کاربران برش لیزری با حجم بالا

یکی از اصلی ترین صنعت های بهره بردار از خدمات برش لیزری با حجم بالا، صنعت اتومبیل است. این صنعت از لیزر برش برای بیشتر نواحی موجود استفاده می کند. بیشتر قطعاتی که در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرد را می توان با برش لیزری تهیه کرد.
با اینحال صنایع دیگری نیز از برش لیزری با  حجم بالا استفاده می کنند. به عنوان مثال شرکت های ساختمانی از این گزینه بهره مند می شوند

اصلاحات برش لیزری

بخش هایی که توسط ماشین برش لیزری با حجم بالا ایجاد می شود ممکن است به اصلاح نیاز داشته باشد. این موضوع می تواند کمی آزاردهنده باشد.  با استفاده از اصلاحات برش لیزری همچون ایجاد سوراخ های اضافی یا اسلات ها، می توان با استفاده از نرم افزارهایی همچون اتوکد فرایند را شبیه سازی کرد. این موضوع بدین معنی است که ابزارهای اصلاح با سرعت بیشتری در اختیار افراد قرار می گیرد.  علاوه بر این، انعطاف پذیری  برش لیزری بدین معناست که بخش های اصلاح شده را می توان به همراه بخش های موجود تولید کرد تا فرآیند اصلاح کاملا انطباق پذیر و هماهنگ باشد.
برای اینکه بتوان فرآیند تولید در حجم وسیع را تسهیل کرد،  شرکت های مختلفی از اتوماسیون استفاده می کنند. برای دستگاه های برش لیزری  مسطح این موضوع به معنای استفاده از دو جدول است. علاوه بر این، دستگاه های برش لیزری را می توان با استفاده از فرایند بارگذاری خودکار مواد  سفارشی سازی کرد. این موضوع اجازه تولید در حجم وسیع را می دهد. همچنین بهینه سازی های زیادی در توانایی تولید دستگاه های برش لیزری 5 محوری نسبت به سال های گذشته ایجاد شده است. ما به صورت 24 ساعته کار می  کنیم و قادریم نیازهای مشتریان را به خوبی برطرف کنیم.

فروش دستگاه برش لیزر
خدمات پرداختکاری فلزات

یکشنبه 95 آبان 16 , ساعت 4:17 عصر

 

بهره مندی از خدمات برش لیزر

 ظرفیت و توانایی استفاده از دستگاه برش لیزری  موضوعی است که در این مقاله به بررسی ان خواهیم پرداخت.

الگوهای تغییر در ماشین های برش لیزری

 بیشتر  دستگاه های برش لیزری به صورت 24 ساعته کار می کنند .چرا که  تقاضای زیادی در این حوزه وجود دارد. و اینکه  دستگاه های برش لیزری پتانسیل و توانایی زیادی برای کار کردن دارند. در این شرایط استفاده بهینه از دستگاه لیزر برش ، سبب بازگشت سرمایه می شود.

فضای کاری انعطاف پذیر در برش لیزری

با اینکه ما الگوهای اختصاص یافته ای داریم اما فضای کاری انعطاف پذیری نیز در آن وجود دارد که می تواند نیاز مشتریان را رفع کند.

 نگهداری برنامه ریزی شده دستگاه لیزر

دستگاه های برش لیزری به راحتی قابلیت برنامه ریزی دارند. در این صورت  طول عمر دستگاه لیزر  افزایش پیدا می کند.

مواد:

دستگاه های برش لیزری می توانند طیف وسیعی از مواد همچون استیل، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم را پردازش کنند.  می توان طیف وسیعی از مواد به  دستگاه لیزر داد.

فناوری زمانبندی شده:

فناوری های لیزری از آخرین نرم افزارهای زمانبندی مبتنی بر ابر استفاده می کنند تا مطمئن شوند زمانبندی به درستی کار می کند.

جمع آوری و ارائه خدمات:

شرکت ما قادر به ارائه خدمات به تمامی مشتریانی است که به ماشین برش لیزری نیاز دارند.میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ارائه شده توسط پرسناژ با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و یا از طریق لینک های زیر با ما در ارتباط باشید . این مبحث به طور کلی به توانایی ها و ظرفیت های دستگاه برش لیزر پرداخته و سعی به ارائه کامل اطلاعات در این زمینه داشته است.

برش لیزری فلزات
برش لیزری غیر فلزات
فروش دستگاه برش لیزری

یکشنبه 95 آبان 9 , ساعت 4:35 عصر

خدمات برش لیزری و کاربرد برش لیزری

برخی از موارد خدمات برش لیزری فلزات و برش لیزری غیر فلزات

دانشجویان دانشگاهی معمولا از تجهیزات برش لیزری برای بهبود طرح ها و پروژه های طراحی مد خود استفاده می کنند. همان گونه که هر طراحی این موضوع را می داند؛ طراحی لباس و سایر اکسسوری ها در برگیرنده موارد بیشتری نسبت به کاغذ است. پارچه بنیان و اساس هر طراحی لباسی می باشد و برش انواع مختلفی از پارچه ها و مواد برای طرح ها و الگوها می تواند فرآیند سخت و دشواری باشد به خصوص هنگامی که عملیات برش باید بسیار با دقت انجام شود. استفاده از دستگاه برش لیزری بیشتر از سایر موارد کارساز خواهد بود و مورد استفاده می باشد. تغییر تنظیمات برای ایجاد افکت های مختلف بسیار ساده و راحت است و همین مورد لیزر برش انواع مختلفی از پارچه ها را ممکن می سازد.

سارا اسکوفیلد:
در صنعت مد و فشن، طراحان می توانند از فناوری های جدیدی همانند سیستم های لیزری دسکتاپی و کوچک استفاده کنند. همه کاره بودن و رابط کاربر پسند این نوع تجهیزات به طراحان این امکان را  می دهد به برش و حکاکی لیزری دقیق تری را داشته باشیم. سارا اسکوفیلد یکی از طراحان خبره در حوزه مد و لباس می باشد. او به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده است و استفاده از دستگاه های برش لیزری Epilog در جنبه های متعددی از فرآیند طراحی به او کمک به سزایی کرده است.

از برش کامل ورقه های پارچه تا پیگیری و ردیابی الگوها برای ایجاد موارد منحصر به فرد، این سیستم همه کاره به سارا اجازه داده است پروژه های جذاب خود را تکمیل کند و طرح های زیبایی بسازد. برای اینکه بتواند طراحی لباس های خود را از مفهوم به واقعیت نزدیک کند، از سیستم های برش لیزری Epilog برای پروژه های متعدد طراحی استفاده نموده است. او در این مورد می گوید: ما به اندازه لازم خوش شانس خواهیم بود زیرا دانشجویان طراحی می توانند از ماشین های لیزر برش  برای انجام کارهای خود مورد استفاده قرار دهند. من به فناوری لیزری علاقه مند بودم بنابراین شروع به تجربه Epilog 36EXT کردم و راه های متعددی را برای ایجاد طرح های زیبا امتحان کردم و مورد بررسی قرار داده ام. با وجود انواع مختلفی از پارچه ها و سبک ها که او با آن کار کرده است؛ باز هم کار با چنین دستگاهی بسیار ساده و آسان بوده است.

او می گوید: کار من عمدتا ترکیبی از طرح های مختلف می باشد. برخی از مواقع باید مایوی شنا نیز طراحی کنم . اخیرا اکسسوری هایی همچون دستکش، کفش و کیف دستی را نیز طراحی کرده ام.

خدمات برش لیزری

سارا با پارچه های ظریفی همچون ابریشم کار کرده است که جزء پارچه های گران قیمت می باشد به همین جهت در برش و دوخت و دوز ان بسیار دقت می کنند. به همین خاطر کار با لیزر به او اجازه می دهد دقت بیشتری در برش طرح های خود داشته باشد. این موضوع نشان دهنده توانایی بسیار زیاد چنین سیستم هایی می باشد. سارا در این باره می گوید: من به دو روش از دستگاه های برش لیزری Epilog استفاده می کنم. اغلب ورقه های کاملی از پارچه را با یک طرح ظریف برش می دهم. همچنین الگوهای مختلفی را با خطوط وکتوری در ادوبی ایلوستریتور ایجاد می کنم و آن را برش می دهم. این یک روش عالی برای ایجاد الگوهایی با طرح های دقیق است.
سارا همچنین دریافته است که توانایی لیزر بسیار گسترده تر از کار با پارچه های طبیعی است. او در این باره نیز می گوید: اخیرا سعی کردم با پارچه های مصنوعی همچون پلی استر نیز کار کنم. انعطاف پذیری حرارتی آنها یکی از مزایای بزرگی به هنگام برش لیزری است زیرا یک لبه ذوب شده ظریف ایجاد می کند.
آکریلیک نیز به خوبی در این مسیر مورد استفاده ی شود . سارا می گوید: من اخیرا از این دستگاه لیزر برش برای ایجاد پولک دوزی بزرگ خودم استفاده کرده ام. شکل ها را از آکریلیک برش دادم و سپس سوراخ های کوچکی را در نزدیکی لبه ایجاد کرده ام. اینکار به من اجازه می داد تکه های لباس را به خوبی به هم بدوزم.
همانند بیشتر دانشگاه ها،RMIT نیز به ارزش استفاده از چنین تجهیزاتی رسیده است. سارا در این باره می گوید: در دپارتمان من در دانشگاه سه دستگاه برش لیزری وجود داشت که به صورت 24 ساعته مورد استفاده قرار می گرفت زیرا دانشجویان با استفاده از آن کارشان هم با سرعت بیشتری انجام می شد و هم با کیفیت بهتری اعمال می شد. افراد از این دستگاه ها برای ایجاد محدوده شگفت انگیزی از پروژه های مختلف استفاده می کردند. به نظر می رسد خلاقیت افراد هیچ وقت به پایان نمی رسد . سارا تصمیم گرفته است تجربه کار با پارچه های مختلف را ادامه دهد و این پارچه ها را با استفاده از سیستم برش لیزری برش دهد. او در این باره می گوید: استفاده از ماشین های لیزر برش بسیار آسان است. تغییر دادن تنظیمات برای ایجاد افکت های مختلف به سادگی انجام می شود . به همین خاطر این سیستم قادر است انواع مختلفی از پارچه ها را برش دهد. سارا یک طراح مد عالی در حوزه لباس است و تا به حال جوایز متعددی در این حوزه دریافت کرده است. او در سفری که به پاریس داشته است تجربه های زیادی کسب کرده و امیدوار است بتواند در این مسیر روز به روز پیشرفت کند. سارا در این باره می گوید:
واقعا امیدوارم سفر من به پاریس بتواند کار با ماشین برش لیزری را ساده تر کند و تجربه های بیشتری در اختیارم بگذارد. حالا بیشتر از قبل بر روی برش تمرکز دارم اما دوست دارم دوخت پارچه ها را نیز خیلی زود تجربه کنم. فکر می کنم این مورد نیز یکی از تکنیک های جذاب و جالب برای کاوش است.

قیمت دستگاه لیزر

فروش دستگاه لیزر

فروش دستگاه لیزر حکاکی
فروش دستگاه حکاکی لیزر

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ